Profile pechhulpservice biedt uitkomst voor zakelijke klanten

Profile pechhulpservice biedt uitkomst voor zakelijke klanten

Profile heeft voor de particuliere klanten een pechhulpservice die in binnen- en buitenland bij autopech ingeschakeld kan worden. Voor onze zakelijke klanten, zoals landbouwers, grondverzetbedrijven, transporteurs en bedrijfswagens hebben wij vanuit onze Profile vestigingen in Zierikzee en Middelharnis een aparte 24/7 pechhulpservice, waarmee de stagnatie in de dagelijkse werkzaamheden bij pech onderweg tot een minimum beperkt blijft. Frans de Kok, die al jarenlang als verkoopmedewerker in de binnendienst in ons bedrijf actief is, legt uit wat deze mobiele service precies inhoudt en welke voordelen dit biedt voor onze zakelijke klanten. 

Compleet uitgeruste mobiele werkplaatsen

“Wij hebben voor onze Profile pechhulpservice de beschikking over 2 servicebussen en 2 vrachtwagens die als volledig ingerichte mobiele werkplaatsen altijd direct uit kunnen rukken. Deze servicewagens zijn gestationeerd in onze vestigingen in Zierikzee en Middelharnis. Komt er een melding via onze speciale pechlijn binnen, dan kijken wij gelijk of er één van onze servicewagens toevallig in de buurt is of hoe we in ieder geval zo snel mogelijk op de aangegeven locatie kunnen zijn. De meeste meldingen hebben te maken met lekke banden, kapotte velgen of startproblemen. In veruit de meeste gevallen kunnen onze monteurs de reparatie ter plaatse uitvoeren. Zij hebben op basis van de diverse gegevens die wij bij een pechmelding altijd opvragen, de benodigde onderdelen, zoals buiten- en binnenbanden, accu’s etc. bij.”

Snelle en professionele reparatie

“Onze klanten zijn vaak aangenaam verrast als ze de complete en professionele inrichting van onze mobiele werkplaatsen zien. Zware wielen van bijvoorbeeld bedrijfswagens, landbouwmachines, shovels, kranen en vrachtwagens worden door onze servicemonteurs in een handomdraai voorzien van een nieuwe binnen- en/of buitenband. Er is ook een balanceerapparaat in onze servicevoertuigen aanwezig. Pechvogels kunnen dus hun weg of het werk waar zij mee bezig waren weer in no-time vervolgen.”

“Lukt het onverhoopt niet om het mankement op locatie op te lossen, dan kunnen onze servicemonteurs altijd naar de dichtstbijzijnde Profile vestiging gaan om de reparatie uit te voeren. Ook dat is een groot voordeel van de landelijke dekking vanuit de Profile-formule. Onze zakelijke Profile pechhulpservice wordt dus ook weleens door collega-filialen van Profile ingeschakeld en omgekeerd doen wij ook wel eens een beroep op hen. Binnen ons werkgebied pakken wij de pechhulp onderweg uiteraard altijd zelf vanuit onze Profile vestigingen in Zierikzee en Middelharnis op.”

Geen onnodige kosten voor de Profile pechhulpservice

“Om als zakelijke klant gebruik te kunnen maken van de Profile pechhulpservice hoeft u geen abonnement of iets dergelijks af te sluiten. Bij pech onderweg betaalt u alleen de voorrijkosten, het arbeidsloon en de materiaalkosten. Deze zaken staan netjes gespecificeerd op onze factuur. Bij Profile in Zierikzee en Middelharnis houden wij van duidelijke afspraken vooraf en transparantie over hetgeen wij precies voor onze klanten hebben uitgevoerd.”

“Ook bij pech onderweg kunt u daarop rekenen. Zo’n situatie is voor u al vervelend genoeg en het laatste wat u dan wilt is dat er misbruik wordt gemaakt van zo’n noodsituatie. Ook in dat opzicht is onze mobiele pechhulp een verlengstuk van hoe wij in onze vestigingen in Zierikzee en Middelharnis werken. Altijd servicegericht, klantvriendelijk, vakkundig en vertrouwd!”

Wilt u hier meer over weten, neem dan contact met ons op.

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, unieke acties en aanbiedingen.