
“Samen met mijn college beman ik de balie. Voor klanten die hun auto komen brengen of ophalen ben ik het aanspreekpunt. Ik plan werkplaatsafspraken in, beheer het magazijn, doe bestellingen voor de werkplaats en onderhoud het contact met klanten.”
“Ik houd van afwisseling. Als het rustig is, vind ik dat vervelend. Gelukkig komt dat bijna nooit voor. Sterker nog, het is hier regelmatig gekkenhuis. De periode rond de winter- of zomerbandenwissel bijvoorbeeld. Dan staat de telefoon roodgloeiend en lijkt het alsof iedereen op Schouwen-Duiveland en Flakkee banden wil laten wisselen. Maar ik vind het prima hoor. Juist dan ben ik in m’n element.”
“De sfeer binnen ons bedrijf is heel goed. Ik heb leuke collega’s die heel hard werken, maar op z’n tijd ook in zijn voor een grapje. Als je medewerker van Rinus Roon bent is het belangrijk om flexibel te zijn. Dat geldt vooral op de servicedienst, maar ook hier in de werkplaats. Het komt regelmatig voor dat klanten binnenkomen met de vraag ‘Kan je even…?’. We proberen altijd aan hun vragen tegemoet te komen. Ik vind dat dat zo hoort, want de klant is koning. Als monteur moet je er dan wel tegen kunnen dat je van je karwei wordt weggeroepen. Mensen krijgen hier kansen om zich op te werken. Als je wilt doorgroeien krijg je daar alle ruimte voor.”
< Terug